Seo co to i dla kogo

Obok SEM to właśnie SEO jest najczęściej sprzedawaną usługą agencji interaktywnych. Choć oba te procesy mają podobne skróty, SEM jest pojęciem znacznie szerszym niż SEO. Ten ostatni proces to optymalizacja witryny internetowej. A za tą tajemniczą nazwą kryje się szereg operacji, które mają sprawić, że witryna będzie bardziej przejrzysta, czytelna, estetyczna, a przy okazji będzie dostosowana do wymogów stawianych przez algorytmy wyszukiwarek. Kolejność tych dwóch aspektów jest istotna, ponieważ prowadząc działania z zakresu SEO dobra agencja interaktywna zawsze zwróci uwagę najpierw na stronę wizualną witryny, a dopiero później na kod, choć oba te zagadnienia są nierozerwalnie związane ze sobą.

 
Tutaj ponownie, tak samo jak w przypadku SEM, ważny jest czas, więc agencje interaktywne wygrywają z indywidualnymi wykonawcami. Ważne jest jednak również doświadczenie i „lekkie pióro”. Poprawa zawartości contentu witryny to zadanie trudne, ponieważ wymaga z jednej strony zachowania charakteru tekstu, a z drugiej, takiego wkomponowania w niego słów kluczowych, aby nie rzucały się one w oczy i nie zaprzeczały zasadom estetyki i gramatyki (jak na przykład wtrącone „znajdziesz tu najlepsze usługi stomatologiczne dentysta Warszawa”).

 

SEO to działania wielopłaszczyznowe i nie ma możliwości opisania tu wszystkich. Między innymi dlatego warto udać się z tym do agencji interaktywnej- żeby nie tylko odebrać zrobioną stronę, ale także zestaw wskazówek dla jej redaktorów oraz dokładny opis przeprowadzonych zmian. Poza agencjami interaktywnymi uzyskanie takich szerokich konsultacji jest często niemożliwe, a to wiedza na temat SEO pozwala utrzymać stronę w czołówce najchętniej odwiedzanych. Clue procesu optymalizacji jest takie, że po jednokrotnym jej przeprowadzeniu, nie powiela się już starych błędów.
Agencje interaktywne bardzo dużą wagę przykładają właśnie do procesu optymalizacji. Raz, że jest on wyrazem profesjonalizmu, a dwa, że stosunkowo małym nakładem sił i środków można bardzo poprawić wygląd, funkcjonalność i notowania witryny, a co za tym idzie, także opinię o firmie. Oczywiście warto zadbać o to, żeby po wstępnej optymalizacji agencja interaktywna nadal sprawowała bieżącą opiekę nad aspektem SEO naszej strony. W ten sposób można sobie zapewnić maksymalnie krótki czas poprawki ewentualnych błędów i płynne działanie